låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 15 januari 2011

vilken vecka...

ibland blir det så mycket att man bara slutar upp...
slutar upp att fungera som man ska...

den här veckan har verkligen varit sådan...

och vissa personer borde låta åldern ha sin rätt och gå i pension...
borde inte få jobba ensamma med ett jobb som de uppriktigt sagt inte klarar av...
och framför allt lära sig ordet TACK....

när kassapersonalen för göra maskinisten jobb....
för han vet uppenbarligen inte hur han ska göra...
då ska man nog se över sin situation lite tycker jag...


det kommer garanterat hända igen.....
och jag tycker inte att detta är acceptabelt...

att hjälpa till när det strular det är en sak...
men det här är något helt annat...

Vi löste det smidigt och bra...
och alla verkade nöjda med sitt biobesök till trots...

men maskinisten lämnade oss i sticket...
och sa inte ens tack för att vi löste det åt honom...
BLÄ för honom säger jag....

och igår när jag kom till jobbet hade olja läckt ut från våran poppare...
och där var jag ensam i kassan....
fanns inte så mycket jag kunde göra åt det....

hann väl torka upp en del
men en sanering borde ju vara på sin plats...

ingen bra vecka för mig...
önskar att jag slapp åka och jobba ikväll....


..men snart åker vi till Stockholm....
ska bli så skönt att få tänka på något annat för en gångs skull...

ha nu en fortsatt mysig lördag..
och tänk på att ta tillvara på de små ögonblicken....

/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar