låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 5 januari 2011

ont i hela kroppen..

har inte fått någon ro alls i kroppen..
trots att jag varit ledig en del över jul...

allt lägger sig liksom på hög...
och minsta lilla grej kan få allt att explodera...
man gråter liksom för minsta lilla...
och oron liksom äter sönder en inifrån....

jag har en tuff vecka och det gör väl sitt till antar jag....
blir väl närmare 40h på en vecka när fredagen är gjord...
och för mig är det mycket...
alldeles för mycket....

jag hinner inte med något annat...

inget scrappande på flera veckor....
inte hunnit göra kort som jag lovade att jag skulle...

men imorgon är jag ledig. :)
då kanske jag orkar göra något kreativt...
men mannen är ju också ledig...
så vi får väl se vad det blir....

ständig huvudvärk underlättar inte....

men det är bara att gilla läget...
för snart blir det lite mer normalt igen...

/kram på er och ha en mysig trettondagsafton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar