låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 23 januari 2011

Borta bra, men hemma bäst..

..så är det....
och efter nästan tre dagar i Stockholm...
kan jag säga att där skulle jag aldrig trivas...
folk överallt vart man än ska....

..visst var det mysigt att komma bort....
och det var kul att se hur M bor...
men hur gärna jag än ville bli vän med storstadspulsen och vimlet...
så gick det inte...

Jag behöver lugn och ro...
framförallt när jag ska äta.....
Stockholm är inte för mig....

men det fanns en del höjdpunkter...
att få tillbringa de här dagarna med mannen i mitt liv....
för han är verkligen klippan i mitt liv....
och naturligtvis lite shopping också....















..för första gången i mitt liv äger jag ett designerplagg.....

men resan var inte bara en nöjesresa utan även lite jobb...

Formex på stockholmsmässan....
och nyheterna som kommer i vår....
mycket nytt kommer det att bli så håll utkik i webbutiken..

ikväll vankas biojobb....
får se hur det kommer att gå....
är ganska trött i benen efter de här dagarna...

/hoppas ni alla har haft en bra helg...
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar