låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 6 maj 2010

Vitsippor och tussilago

Min promenad igår bjöd på Vitsippor,
så varför inte visa en lo med en massa vitsippor på............

























..jag brukar sällan göra lo´s med många kort och tänkte att jag ville prova något nytt och får jag säga det själv, blev den ganska bra
....och för er som undrar
Nej korten togs inte går.... (tror att de är 2år gamla)


dekorationerna på lo´n har jag satt ihop själv... (grunden under själva blomman består av 2st löv och 2st utstansade blommor)
... Ingen raketforskning kanske, men åt mig duger det gott











___________________________

...såg också en del tussilago igår

Kanske inte en av de finaste blommorna som finns..
men den är ett säkert vårtecken i alla fall.


























Njut nu av en ljuvlig vårdag

/kram för nu





____________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar