låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 5 maj 2010

På promenad






Det kanske lönar sig att protestera....
Maj har kommit tillbaka (månaden alltså)

Solen skiner, och det är bara så HÄÄÄÄRLIGT!!!!
Tog mig en liten promenad, kändes att det var ett tag sedan (..hm)


Vitsippor, vitsippor och ännu mera vitsippor....













en och annan liten blåsippa stack upp,
men deras tid är nog förbi.....

____________________________________________________________________

Nya hus












Vi växer och blir större, nya hus dyker upp.........
Men själv undrar jag om jag vill bo så tätt...
Vad hände med privatlivet egentligen? Man skulle nästan lika gärna kunna bygga ihop dem....
Fast det är väl deras val antar jag...


Nu ska jag öppna pysselfabriken igen...

Have a lovely day



______________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar