låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 25 maj 2010

...nu är det dags igen..

..så då sitter man här och mår så där himla dåligt igen...

Tårar som bara rinner och aldrig slutar
tårar från ingenstans...
varför så ledsen......

Orkar liksom ingenting...
livet saknar helt plötsligt mening...
vad hände egentligen....

Önskar jag vore som jag en gång var...
då jag kunde skratta och vara glad....
då jag slapp all ångest......


tankar som inte ska vara där...
som lämnar djupa spår.........
och liksom aldrig försvinner

Mörker och smärta...
hur kan man känna sig så ensam..
när man är omkring människor som älskar en..
varför just nu...........

Jag orkar inte...

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar