låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 19 december 2010

fjärde advent..

inte många dagar kvar...
för snart kommer tomten...

och idag kan vi bocka av julgodiset från listan...
inte helt färdigt än...
men om 8grader så har fudgen svalnat till rätt temperatur...

imorgon blir det bio för hela slanten...
känns redan i presentkorts-tummen...
(för er som undrar så använder man tummen när man fäster presentkorten i foldrarna)...

ikväll ska vi se inception...
och sedan hoppas jag att jag får sova....
för nätterna har varit rent jävliga den här veckan....

kanske om jag tar mig lite glögg innan jag lägger mig....
varm mjölk ska ju hjälpa...
så varför inte lite varm glögg....


/fortsatt skön söndag vänner...
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar