låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 9 juni 2010

Vad har hänt med våran dator ??

Det har varit lite väl mycket frustration på sistone...
och våra stationära dator bara vägrar att starta...

över 100ggr har jag försökt att starta den...
och ja jag har räknat dem...

visst vi har en bärbar dator,
men så lååååångsam att man hinner somna innan den startat upp.

Ingen idé att försöka lägga upp bilder på korten som jag faktiskt fick gjort...
inte igår visserligen, men idag har jag varit lite produktiv..

Mannen jobbar ju över...
så ensamheten smyger sig på...

saknar att inte ha någon att prata med...

men snart är det semester..

/kramar för nu
och imorgon kanske datorn startar så jag kan lägga upp mina bilder..
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar