låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 5 juni 2010

Näe, nu får det vara nog

Ja då var det officiellt.....

Jag skulle inte gått upp ur sängen idag...
allt har gått emot mig, och nada har jag fått gjort...

Man tror att om man får en manual på hur man ska göra steg för steg..
och man gör precis som det står...
så ska det fungera....

Ha, vilket skämt..

Ingenting fungerar som man tror det ska fungera...
och ju mer man försöker desto grinigare blir man...
och sedan går allt emot en...

minsta lilla kommenterar...
"du kanske skulle gjort så här istället"
och man tänder på alla cylindrar..

...ni vet säkert vad jag pratar om...

och inte nog med det...

Bytte upp mig till en Iphone (i torsdags)...
Har stått högst upp på min önskelista, i ett år nu...

...och så skulle jag då bara ringa ett samtal och få mitt nummer flyttat...

Tji fick jag...

..och så fick jag ta bilen och åka in till stan...
lagom irriterande, har annat jag behöver göra egentligen...

Tack och lov var det inga problem,
det kunde tydligen ta lite längre tid än vad jag fick veta från början..

Hemma igen...

..och nu ska jag låta allt vara och göra sådant som jag vet fungerar...

/hoppas ni har haft en bättre dag.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar